Counters

Tuesday, August 17, 2010

خدا بزرگ است

از شر شیطان رانده شده به خدا پناه می برم
بنام خدا بخشنده مهربان

درود بر شما
رمضان مبارک

خدا بزرگ است

یک نویسنده به اسم کریستوفر هیچنز در کتاب خود به اسم "خدا بزرگ نیست" نوشته است که خدا بزرگ نیست و خدا در جهان هیچ کاره است. این نویسنده هم اکنون دچار سرطان و مریضی شده است و برای خود و خبرنگاران توضیح می دهد که سرطان و بیماری او نتیجه دخانیات و الکل بیش از حد بوده است و ربطی به خدا ندارد. او در لحظات آخر عمرش هم دست از انکار خدا بر نمی دارد و برای خود توجیه می کند. او فرصت زیادی برای برگشت به طرف خدا ندارد.
همیشه وجود خدا در پشت صحنه است. همه نیروها از طرف خداست. فقط مومنین وجود خدا و نیروی خدا را در حوادث دنیا درک میکنند. بدون خدا هیچ چیزی اتفاق نمی افتد. خدا اول و آخر است. یعنی خدا همه چیز را از اول آفریده است و همچنین همه چیز را تا آخر کنترل میکند. لحظه به لحظه زندگی ما دست خداست. همه نیروها متعلق به خدایند. بدون خدا نیرویی وجود ندارد. بیست نفر با ایمان به خدا می تواند دویست نفر را شکست دهد. یک نفر با ایمان به خدا می تواند صدها نفر را شکست دهد. زیرا آن بیست نفر تنها نیستند و خدا با آنهاست. اما آن دویست نفر تنهایند وخدا با آنها نیست. هرگروهی خدا با او باشد ، پیروزی با اوست. یک نفر میتواند تمام دنیا را تغییر دهد اگر به خدا تکیه کند و همراه خدا باشد.
[8:65] تو اي پيامبر، مؤمنان را به جنگيدن تشويق كن. اگر بيست نفر از شما ثابت قدم باشند، مي توانند دويست نفر را شكست دهند و صد نفر از شما مي توانند بر هزار نفر از كافران غلبه كنند، زيرا آنها مردمي هستند كه نمي فهمند.

]8:66] اكنون (كه عده زيادي از افراد جديد به شما ملحق شده اند) خدا آن را براي شما آسان تر كرد، زيرا او مي داند كه شما مانند گذشته قوي نيستيد. از اين پس، به خواست خدا صد نفر مؤمن ثابت قدم مي توانند دويست نفر را شكست دهند و هزار نفر از شما مي توانند بر دو هزار نفر غلبه كنند. خدا با كساني است كه صبورانه استقامت مي ورزند.

مسلمانان در حال حاضر مشغول انجام اعمال شیطانی هستند. آنان سنگسار را اختراع کرده اند . تنها منبع دین اسلام قرآن است که از سنگسار حرفی نمی زند. آنان هزاران اعمال ضد قرآنی دیگر هم انجام می دهند. به همین خاطر تنهایند و خدا آنان را تنها گذاشته است . هیچ پیروزیی برای آنان متصور نیست. این وعده خداست . کسانی که خدا با آنهاست ، آرامش دارند اما کسانی که کتابهای حدیث و سنت دارند ، تنهایند و به همین خاطر آرامش ندارند . هفت نفر از یاران غار (در سوره کهف داستانش آمده است) توانستند امپراتوری روم را شکست دهند زیرا خدا با آنها بود. اما میلیونها مسلمان نمی توانند یک نفر را شکست دهند زیرا تنهایند و به علت اختراع کتب حدیث از خدا دور شده اند و خدا آنان را تنها گذاشته است.
برخلاف گفته کریستوفر هیچنز "خدا بزرگ است" البته خدا فقط مومنین را یاری می کند و غیر مومنین را به حال خود ویلان می کند و به آنان کمک نمی کند. به همین خاطر در نظر غیر مومنین خدا بزرگ نیست زیرا آنها تنهایند و خدا یاریشان نمی کند. زیرا آنها به خدا تکیه ندارند. آنها کتاب می نویسند که مردم برایشان کف بزنند و آنها را تشویق کنند. آنها جهت انجام کار نیک کتاب نمی نویسند. خدا بزرگ است و تمام نیروها متعلق به اوست و بدون خدا هیچ پیروزیی متصور نیست. هر پیروزی و هر پیشرفتی از طرف خداست.