Counters

Thursday, October 06, 2005

پاسخ مصيبت بار


[6:22] روزي که همه آنان را احضار کنيم، از مشرکان خواهيم پرسيد: "کجا هستند شريکاني که قرار مي داديد؟"
[6:23] پاسخ مصيبت بارشان چنين خواهد بود: "به خدايي که پروردگار ماست، ما هرگز مشرک نبوديم."*
[6:24] بنگر که چگونه به خود دروغ گفتند و چگونه معبوداني که از خود ساخته بودند، آنها را ترک کرده اند.


دوستان عزيز مواظب باشيد كه در دام شرك نيفتيد زيرا كه مردمان زيادي وجود دارند كه دچار شركند اما خود نميدانند.شما از كجا مطمئنيد كه جزو آنان نيستيد؟
مطمئن باشيد در آخرت خود شما بايد جوابگوي خدا باشيد فلان مرجع و مجتهد جوابگوي شما نخواهد بود. محمد و علي براي شما كاري نمي توانند انجام دهند! دوستان عزيز دليل آمدن ما به اين دنيا فقط يك چيز است و آن هم دست برداشتن از شرك است. ما به اين دنيا آمده ايم كه دست از شرك برداريم و فقط خدا را پرستش كنيم.

از نظر شما آيا خدا به تنهايي كافي است؟ يا اينكه معتقديد خدا را بدون مقدسين نميتوان عبادت كرد زيرا كه خدا خودش گقته از رسول اطاعت كنيد! آيا اطاعت از رسول به معناي اين است كه به جاي خدا از او طلب كمك كنيم يا اطاعت از رسول يعني اينكه به حرفهايش گوش كنيم و فقط خود را به خدا اختصاص دهيم.اگر پيامبر را وسيله ميدانيد بايد بفهميد كه پيامبر وسيله رساندن پيام بود نه وسيله درخواست كمك از او به جاي خدا.
آيا اگر شما در يك روز فقط در فكر خدا باشيد و به مقدسين خود فكر نكنيد احساس نارضايتي ميكنيد؟
آيا اگر كسي فقط از خدا صحبت كند دلتنگ ميشويد و در نهايت به او ميگوييد وهابي است!
بازهم تكرار ميكنم آيا اگر از فقط خدا صحبت شود احساس ميكنيد كه حتما بايد اسم كسي ديگر هم برده شود تا دلتان راضي شود؟
آيا كسي كه فقط از خدا طلب كمك ميكند شما با او احساس نزديكي ميكنيد يا اينكه از او متنفريد؟

دوستان عزيز اگر جواب سوالات بالا بله باشد بايد بگويم كه بايد هرچه زودتر در اعمال خود تجديد نظر كنيد!

زماني كه موسي به فرعونيان ميگفت فقط خدا را پرستش كنيد به او ميگفتند كه اي مردم موسي ميخواهد شما را از سرزمين مادريتان بيرون كند و دشمن شماست.
شما هم اگر پيروان حديث را به سمت فقط خدا دعوت كنيد به تو خواهند گفت وهابي هستي! اما آنان هنوز نميدانند كه آنان با وهابيها زياد فرق نميكنند زيرا كه در خيلي از موارد مشتركند به عنوان مثال :

1- وهابيت كتب حديث را قبول دارند پيروان حديث هم كتب حديث را قبول دارند.2- وهابيت از سمت چپ وارد دستشويي ميشوند پيروان حديث هم همانطور.3- وهابيت ريش ميگذارند پيروان حديث هم همانطور .4- وهابيت صحابه را توضيح دهنده كتاب خدا ميدانند پيروان حديث هم كليني را توضيح دهنده كتاب خدا . 5- وهابيان كتاب خدا را بدون استفاده از نظرات سلفيون مجاز نميدانند پيروان حديث هم كتاب خدا را بدون استفاده از كتابهاي كليني و مجلسي دست نميزنيد.6- وهابيون براي انجام فرايض ديني رساله هاي قطوري تهيه كرده اند كه خواندن آن يك هفته طول ميكشد پيروان كتب حديث هم رساله هايي قطورتر دارند.7- وهابيون دكتراي حديث دارند پيروان حديث هم دانشگاه علوم حديث دارند!
و .......