Counters

Thursday, September 01, 2005

تحريم

تحريم:

پيروان حديث هنوز نتوانسته اند كه جواب دهند چرا احاديثي در رابطه با مجسمه سازي و شطرنج و نقاشي و ... دارند؟ چرا در تحريم شطرنج – مجسمه سازي- نقاشي و ... چندين حديث دارند؟ اين احاديث از كجا آمده است؟ خدا فقط گوشت خوك را حرام كرده است. اما مذاهب به اصطلاح اسلامي گوشت قورباغه و لاكپشت و ميليونها چيز ديگر را نيز حرام كرده اند. سليقه هاي خود را بوسيله حكم حلال و حرام بيان كرده اند. و به اين طريق ميخواهند هر چيزي را در قالب حلال و حرام بگنجانند. خيلي از بندگان ديگر خدا كه مسلمان هم نيستند از گوشت حيواناتي مثل گربه و مار و... استفاده ميكنند و اين بسته به سليقه و بهداشت است نه حكم حلال و حرام. آيا افكار پيشرفته علمي با اين احكام حلال و حرام من در آوردي ارضا ميشوند. مطمنا نه ! افكار با هوش از اين تحريمهاي عقب افتاده بيزارند. خداي مهربان در قرآن كتاب آسمانيش فقط گوشت خوك و گوشت مرده و چندين چيز ديگر را حرام كرده است . اما مسلمانان به دلخواه خود توماري بلند بالا در اين زمينه در كتابهاي حديث و رساله ها تهيه كرده اند.

[16:116] ولا تقولوا لما تصف السنتكم الكذب هذا حلل وهذا حرام لتفتروا على الله الكذب ان الذين يفترون على الله الكذب لا يفلحون

[16:116] به زبان خود دروغ نگوييد: "اين حلال است و آن حرام،" که در اين صورت دروغ ساخته ايد و آن را به خدا نسبت داده ايد. مطمئنا، آنان که دروغ مي سازند و آنها را به خدا نسبت مي دهند، هرگز موفق نخواهند شد.