Counters

Sunday, January 03, 2010

پيامبر مسيح خبر ندارد كه نسل آينده او را خدا قرار داده اند

بر طبق آيه صريح قرآن پيامبر مسيح از پيروان خويش اطلاع ندارد. پس با چه دليلي شما مي گوئيد كه پيامبر محمد و ساير مقدسين از احوال شما باخبرند و صداي شما را ميشنوند؟ با چه دليلي؟ آيا ساير مقدسين از پيامبر مسيح بالاترند؟

[5:116] واذ قال الله يعيسى ابن مريم ءانت قلت للناس اتخذوني وامي الهين من دون الله قال سبحنك ما يكون لي ان اقول ما ليس لي بحق ان كنت قلته فقد علمته تعلم ما في نفسي ولا اعلم ما في نفسك انك انت علم الغيوب

[5:117] ما قلت لهم الا ما امرتني به ان اعبدوا الله ربي وربكم وكنت عليهم شهيدا ما دمت فيهم فلما توفيتني كنت انت الرقيب عليهم وانت على كل شيء شهيد


[5:116] خدا خواهد گفت: "اي عيسي، پسر مريم،* آيا تو به مردم گفتي 'که مرا و مادرم را معبوداني در كنار خدا قرار دهيد؟' " او خواهد گفت: "تجليل تو را. من نمي توانستم چيزي جز حقيقت بر زبان آورده باشم. اگر من آنرا گفته بودم، تو از آن خبر داشتي. تو از افکار من آگاهي و من از افکار تو بي خبرم. تويي که بر تمام اسرار واقفي.
[5:117] "من به آنها فقط چيزي را گفتم كه تو به من امر كردي بگويم، كه: "خدا را بپرستيد، پروردگار من و پروردگار شما." من تا زماني كه با آنها زندگي مي كردم در ميانشان شاهد بودم. هنگامي كه تو به زندگي من در زمين خاتمه دادي، تو بر آنها ناظر بودى. تو بر همه چيز شاهدى.